söndag 13 juli 2014

Ögonbryn

Jag har tunt och glest hår i övrigt men min hårtillväxt är det inget fel på , dock hade jag ögonbryn en gång i livet. Men när jag  blev 13 rakade jag och  en kompis bort våra bryn (INTE COOLT) och därefter kom det knappt några nya. Men de får som kom nopprades bort och jag formade en ful båge av glesa hårstrån. Därefter fick jag se ut så.
Ögonbrynen är viktiga för att ansiktet skall bli mer inramat och har man inga hårstrån kan man måla riktigt snygga själv - dock är jag helt värdelös på det trots att jag ofta försöker.

Jag har provat alla möjliga metoder som alltså har varit allt ifrån vitlök, olja, massage, serum ifrån x-brow och ja.. inget har gett resultat.

Men så sökte jag mycket på nätet och hittade goda recensioner om " Anastasia brow enchancing serum advanced " så jag köpte hem det för att testa och belive it or not men det ger resultat! Nu är jag inne på min andra penna och tänker inte sluta förrän jag har större bryn. Det går fort och det kommer hårstrån  där jag applicerar pennan, jag är glad bara jag får några hårstrån extra så att jag kan forma dem som jag vill ha dem och sedan fylla i det som fattas.

Har läst om människor som det inte fungerar på men som fått resultat av andra serum så jag tror att det kan vara väldigt olika. Läser man på andra bloggar som är kritiska till serum och som påstår att det faktiskt inte går att odla nya strån ifrån döda hårsäckar får vi väl utgå ifrån att mina säckar inte är döda men att dem är riiiiktigt slöa?!
Man måste vara kritisk men det här fungerar för mig så jag rekommenderar er att testa om ni har samma problem.
Jag fick faktiskt höra häromdagen att mina bryn vuxit till sig så det är inte bara jag som ser resultatet!

När jag använt pennan ett tag färgar jag ögonbrynen och på så sätt färgar jag fram de ljusa hårstrån som vanligtvis inte syns och på så sätt ger det intrycket av fler strån.

Jag köpte min penna på Kicks men den finns också på Eleven.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar