onsdag 16 juli 2014

Rodial dragonsblood mask

 
Såhär står det om masken på skincity.se 

" En ultrafuktgivande ansiktsmask, som rengör huden på djupet och efterlämnar den med en strålande glöd. Hyaluronsyra bekämpar och reducerar fina linjer och rynkor, medan Gransil suddar ut småfel och absorberar hudens överflödiga olja och jämnar ut hudtonen. Drakblod är en saft, som utvinns från Crodarom (drakblodsträd), och den lägger sig som en fin hinna på huden och lugnar stressad och känslig hud." 

Jag tyckte verkligen om den! När jag provar något nytt vill jag se eller känna resultat direkt för att vilja fortsätta använda produkten. Huden kände "plumpad" och mer spänd ( rynkor och fina linjer suddades ut) och jag var inte stram eller torr. Har läst väldigt mycket gott om masken och hade väl rätt höga förväntningar innan, men masken levde upp till dem helt klart! 

Kan tänka mig att den är perfekt att lägga efter en peeling så det ska jag prova nästa gång :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar