tisdag 29 juli 2014

Semesterväder

Vädret är fortfarande helt fantastiskt! Helt otroligt härligt!! Jag sitter just nu ute och dricker kaffe & läser en tidning syrran lämnade här. Köper sällan tidningar men andra gör & då lämnas dem ofta kvar ;) funderar på att börja förbereda för målning runt fönstrena som ni ser på bilden. Men får kanske vänta till solen inte är framme? 

I ansiktet nu har jag solskydd ifrån jan marini. Fick den av en kompis och den är mycket bättre än Matis som jag haft tidigare. Inga småfinnar har blossat upp än:)  skönt! Dock läste jag en artikel igår om att man borde vårda sitt dekolletage lika mycket som ansiktet , det lät ju vettigt! Så nu har jag ett slätt ansikte men rynkig bröstkorg ;) 
Får ta tag i d innan nästa bränna ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar