torsdag 7 augusti 2014

Kontor

Vi har börjat spåna lite på vad vi ska göra med det " blå " rummet på övervåningen. J behöver ett kontor och jag behöver någonstans där jag kan ha mina fotoprylar och en arbetsbänk att sitta vid när jag redigerar och grejar. Så vi har kommit fram till att J ska få ena delen och den sista lilla biten blir min del. Jag tänker mig vita väggar med en fin fondtapet precis ovanför mitt skrivbord. Någon fin i färg med massa fina blommor på.
Jag sökte efter lite inspiration och jag vill helst ha ett skrivbord med svarvade ben.
J får ha det han vill och det som blir mest bekvämt för honom, så han får göra vad han vill på sin del av rummet.
Det här hittade jag på Ikea.se och det var det finaste av dem jag kunde hitta. Jag vill att bordet skall vara "nätt" och vackert.
Det dröjer nog ett tag till detta blir verkligt men drömma går ju?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar