söndag 17 augusti 2014

S Ö N D A G

Idag är det söndag och tack vare vädret får jag ro att greja hemma. Sen vi köpte strykjärnet (äntligen) så har jag haft som rutin att stryka på söndagar. Det var min svärmor som gav mig feelings för det och jag gillar't!
I veckan har jag jobbat och nu i helgen har jag varit ledig, dagarna har gått fort. Jag har gått upp tidigt varenda dag. Till och med på helgen, så jäkla härligt!
I veckan kommer vi förhoppningsvis slipa golven i sovrummet och hallen, eller nej inte vi men firman.
Vi får se hur dem har det med tider och så.
Jag äter omega 3, mitt val vegetarian, dubbel dos levaxin och ren folsyra nu. Allt för att "preppa" min kropp inför hösten. Känns bra och jag har under veckan uteslit gluten i den mån det gått. Jag mår bättre och känner mig piggare så jag är motiverad att fortsätta.

I måndags var jag och en kompis på badhuset och simmade , jag måste ha lite mer motion än vardagsmotion nu när jag försöker få min kropp i ett harmoniskt tillstånd.

Idag är det kyligt så jag eldar i kaminen för å få upp värmen (mysfaktorn också givetvis)
och det finns ju inget mysigare en regnig dag som denna.

Hoppas ni har det bra, i veckan blir det jobb och jag ser fram emot det!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar