fredag 15 maj 2015

Inredning inspiration

Google är farligt.  Ja ruggigt farligt ibland! Jag googlar på det mesta men allra mest påvinredning och annan  inspiration. Vi renoverar ju rum nr 2 på övervåningen och ska har vårt nya sovrum där så just nu är jag igång med planering av detaljer. Jag tänker mig lite hotellkänsla med mjuka mattor och möjligheter att gå ifrån ljust rum till mörkt rum med hjälp av gardiner och andra textilier.  Joakim är inte så ifntresserad men han litar på mig och säger alltid att jag bestämmer så bra själv ;) höhö.  Men han inflikar om det är något han inte gillar såklart! 

Rummet ska vara lättstädat  därför vill jag inte ha för mycket saker på golvet och eller för mycket textilier som samlar damm. Men hur ja ska uppnå detta har jag ingen aning om ;)


Inspirationsbilden här nedan gillar jag starkt. Ja hittade den på Google och hittar tyvärr inte källan :( men ja gillar stilen i rummet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar