fredag 2 oktober 2015

Lillskrutt

Lillskrutt rör sig massor i magen och nu sparkar han rejält. 
Fantastisk känsla att känna honom där inne och det känns ännu mer verkligt nu.
Idag på jobbet gjorde han nog kullerbyttor där inne för då kände jag honom tydligt hela tiden. Men annars är det mest när jag vilar eller ligger ner.  Jag har moderkakan i bakvägg och det gör väl att jag känner lite mer och tidigare än de som har den i framvägg.
 

Nu ska jag snart sova.
Det har varit intensiva dagar och denna veckan har bjudit på extrajobb utöver det vanliga schemat så jag är otroligt trött nu. Längtar efter sovmorgon faktiskt.


Ni är ju uppenbarligen många som läser vad jag skriver då statistiken skjutit i höjden sedan jag offentliggjorde bloggen på instagram, men ni är dåliga på att visa vilka ni är ;) 

 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar