torsdag 7 januari 2016

Vila, vätska och kärlek & kanske en alvedon eller 2.

Ja, precis så säger dem i reklamen för alvedon och det stämmer. Dessa "sjukstugedagar" är jobbiga och vi är verkligen helt slut båda två. Disk, städ och tvätt kommer sist och det är inte mycket som blir gjort. J jobbar ju men jag ligger hemma. Nu hoppas jag verkligen att det ger sig snart så vi hinner göra de saker vi ville göra innan bebis kommer. En sak som vi pratat om är att gå ut och äta men vi har fått skjuta upp det ett tag nu på grund av jul, nyår, röda dagar och sjukdomar. Vi siktar på att kunna göra det till helgen eller nästa vecka.

Jag har fortfarande feber och äter febernedsättande vid behov, annars gör jag inte mer än att sova, äta och duscha. Hoppas jag mår något bättre i morgon så jag kan ta en promenad och få lite frisk luft.

Babysittern har kommit och jag visar den så fort vi hämtat ut den. Sedan ska jag försöka bocka av lite saker på listan så kommer vi ett steg närmre bebis. Även fast vi är "redo" nu så vill jag röja liiite till innan han kommer.

V 35 är vi inne i nu och vi längtar så mycket.


Hoppas ni mår bra, adjö med er så länge.


Den här köpte jag när jag var hos frissan sist och den luktar sååå gott ! Det är en spray som gör håret lite fylligare och jag måste säga att den är bäst! Minns inte riktigt priset men det var ett bra pris och den är suverän! Perfekt för det mjuka, tunna håret! Blir inte "sträv" heller utan den låter håret vara mjukt men med mer fyllighet! Ett relativt nytt märke och jag har inte sett det någon annan stans än hos frissan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar