torsdag 31 juli 2014

Riktigt bra shampo

Alla gillar vi väl att fynda? Jag har fyndat shampo och balsam idag på rusta! Kikade in där när vi ändå var i skövde. Vanligtvis beställer jag shampoo och balsam på Lyko men nu slapp jag det. Två stora flaskor på 750ml kostade 200:-. Jag brukar betala 250:- styck ca. Så detta var bra! Ja älskar också när det är pumpflaskor - de jag har nu är ifrån samma märke men i annan serie och dem har jag haft i över 3 månader så dem räcker lääänge... På Lyko just nu kostar 300 ml 199:- (vilket också är ett bra pris om man jämför med ordinarie pris)

Såhär står det på Lyko.se om produkterna.

Tigi Catwalk Oatmeal & Honey Shampoo 

" Oatmeal & Honey återkommer som ett bevis på en stark kärleksaffär och att gammal kärlek rostar aldrig. Ny och förbättrad närande formula med acaciahonung, veteproteiner och vitamin E. Ger torrt hår nytt liv, det blir silkesmjukt och glansfullt och den underbara doften är oförglömlig.En intensiv Oatmeal & Honey Nourishing Mask kompletterar trion och den har fibergenomträngande ingredienser som ger näring och reparerar och gör håret mjukt och skinande."


Så hoppa in på Rusta och passa på nu - dem hade flera olika serier beroende på vad du har för hårtyp.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar