måndag 4 augusti 2014

Och så kom regnet

Mina supersnälla svärföräldrar är uppe i vårt sovrum och tapetserar nu, vi kan inte tapetsera själva och dem är experter på området! Skönt att rummet snart är klart! Ska bli ljuvligt att sova där i natt. 
Velar fram och tillbaka med golvet men vi har iaf bestämt oss för att slipa golvet och lasera det. Det lutar åt vitlaserat men jag såg igår att grålaserat också är riktigt snyggt! Får se vad det blir! 

Regnet kom äntligen, det har varit så sjukt kvavt idag och jag tycker det är så mysigt när det ösregnar , lite magiskt sådär. 
Ikväll ska jag och några tjejkompisar åka på måndax! Har inte varit där på 5-6 år så det ska bli riktigt skoj att göra något annat.
 
Sitter här i mörker och lyssnar på mullret.. . När alla apparater är urdragna på grund av åska sitter jag här... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar