måndag 10 augusti 2015

Åkpåse - ett problem

För många av er andra som väntar barn eller som väntat barn kanske inte "probemen" och tankarna kommit så tidigt som för mig men jag är lite kontrollfreak och vill väldigt gärna veta vad som ska köpas och när. Jag köper givetvis inte allt till barnet såhär tidigt men jag vill veta vad som skall köpas när det är dags.

Så ett stort problem jag har är vad vi ska välja för åkpåse. Februari är en kall månad och om den kommer senare än beräknat kommer det vara i mars som senast och det är också en ganska opålitlig månad så vi behöver en rejäl åkpåse. 
Har kollat runt och försökt läsa mig till vad diverse olika test säger och bevisat men kommer ingenvart. Det verkar vara poppis med Elodie details åkpåsar och jag älskar designen på dem! känner några stycken som valt deras och jag har även läst många bloggar där valet blivit just elodie details åkpåse.  Kraven vi har är att den självklart skall vara varm och gosig men också praktisk och snygg. 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar