torsdag 13 augusti 2015

Ivf frysförsök

VF nummer 2 frysförsök
Åt letrozol på cd 3 i 5 dagar för att framkalla "ägglossning". Tio dagar efter första tabletten fick jag "glad gubbe" på Clearblue ägglossningstest och Två dagar efter glad gubbe fick jag tillbaka ett perfekt embryo som klarade upptiningen och 3 lämnades kvar i frysen.

Chockad och glad plussade jag 5 dagar innan testdag ( fick gallproblem så började ana). Fortsatte testa med is i magen till testdagen och plusset blev starkare för varje dag. ca 25 positiva gravtest senare vågade jag tro på det liiiiiiite.

Första Vul var i v 7 på privat klinik och vi såg ett hjärta slå.

Andra VUL var på akuten efter några dagar med hög feber och minskade symptom. Såg en fin liten plutt på skärmen med armar och ben.

Tredje Vul var det "vanliga" på sahlgrenska och jag var i v 9+6. En riktigt fin liten plutt låg så fint i livmodern.

Frågor på det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar