fredag 21 augusti 2015

wopp

Joakim är i Tyskland med sitt grabbgäng och kollar på cs final?! Hoppas jag skrev rätt nu. haha
Och jag är hemma med katterna. Vanligtvis brukar han vara iväg på mässa men nu var det bra längesedan vi var ifrån varandra.
Känns konstigt och jag är SÅ uttråkad redan. Men vad brukar jag göra när han är hemma? Inget speciellt tror jag. haha.
I morgon ska jag jobba lite, har bytt ett pass med en kollega då det egentligen är min lediga helg. 

Jag gör väl inte så mycket annars. Gjort rent ansiktet ett par gånger, djuprengjort och lagt ansiktsmask... och nu då?
Väntar på att mättnadskänslan skall gå över så jag kan äta lite chips. haha!


På måndag ska jag äntligen bli brunett, men det har jag väl redan sagt? Längtar ihjäl mig och vill aldrig mer vara blond! 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar