torsdag 17 december 2015

Inne i vecka 32!

Magiskt! Eller hur?! Nu är det nära och veckorna bör gå FORT nu! Har ju lite "roliga" saker att se fram emot framöver så förhoppningsvis går tiden fort. 

  • Om en vecka fyller jag år .
  • Om en vecka är det julafton. 
  • Strax därefter är det nyårsafton. DÅ SKA JA FAAAAN ÄTA RÄKOR!!!!
  • Färg & Klipp är bokat hos frissan och jag har önskat mig presentkort på detta av några i min familj i födelsedagspresent. 
  • Ska fylla på mina fransar någon gång till innan bf.
  • Mina svärföräldrar kommer hem ifrån sin långresa och..... Sen är det förhoppningsvis typ 16e februari och dags att föda!  

Som Joakim sade ang. förlossningen. " Jag vill ju inte att du ska lida FÖR mycket  " - haha nej. tack. för mycket är ju aldrig bra. Jag vill inte lida alls ;) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar