torsdag 17 december 2015

Saker vi inte köpt

Hejhej! Nu är ja vaken mitt i natten igen ;) Käkade falafelrulle igår och tji fick ja för det! spyr typ lava.... mums ;)

Igår hämtade vi hem spjälsängen ( J & pappa) och nu ikväll bäddade vi den ihop. Mysigt faktiskt! Dock skall vi köpa spjälskydd och lite skönare kudde till honom. Vi skall även sätta upp den fina sänghimmeln vi köpt !
På tal om att köpa saker orkar jag inte handla mer. Eller nej ja orkar inte bry mig om resten. Min energi är helt slut och jag ville vara klar vid det här laget med ALLT. Men nu är det helt plötsligt jul och jag får ta nya tag efter jul. Det finns massa saker vi inte köpt än och några av dem MÅSTE vi ha hemma när han kommit. Så jag vill ha allt klappat och klart den sista tiden...











Funderar på om bebis fixerat sig då han sparkar mycket på revbenen. Hickar gör han jämt stackarn, han sväljer nog för mycket fostervatten där inne ;)

Nu ska jag äta något..

Adjö.











Någonting jag verkligen vill ha är ett andningslarm. Har hört gott om det och jag hoppas ju innerligt inte att vi kommer behöva det. MEN jag vill gärna ha ett ifall det skulle behövas! Det skall alltså larma om barnet glömmer att andas och eller har andningsuppehåll.
Sen måste vi köpa en övervakningsmonitor också men det orkar jag inte nu.
Har du några tips på något av ovanstående?

En tjockare / varmare filt skall vi också köpa för att ha i vagnen. De vi köpt var visst inte så tjocka och vi kommer behöva en till här hemma ändå.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar