måndag 4 januari 2016

TORRIS ♥

Ville bara lämna ett tips nu när det är kall vinter utanför dörren!

Jag är för det mesta torr i hyn och har därför provat massor med produkter för att inte torka ut helt. Nu när jag är gravid har jag däremot fått fetare hy och känner mig alltså heeeelt lost! Tur jag har bekanta som är experter inom området som jag kan rådfråga.
Men jag använde under en tid den här nattkrämen och måste säga att den är grym!!! Den kostar en del men det är så värt det om man har en ständigt torr hy i ansiktet. 
 På morgonen är huden så len och det stramar ingenting. Så fort jag får samma "problem" igen skall jag köpa den här !



Phytomer
HYDRASEA NIGHT Plumping Rich Cream

finns att köpa på www.Skincity.se 

Klicka här så kommer du direkt till produkten KLICKA HÄR 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar