onsdag 27 april 2016

Kallpressade oljor

Mitt resultat då? Jo nu ska jag berätta ALLA fördelar med min nya "hudvård".
Jag är inte torr längre, har fått lyster, kan sminka mig och det kliar inte i ansiktet längre. 
Mina porer har dragit ihop sig och det finns knappt några svart pormaskar kvar alls. 
Jag blir inte ruinerad och jag har aldrig sammanbrott längre. 
Jag är nöjd och jag hoppas någon av er andra blir inspirerad att testa renare hudvård. Jag handlar bara ekologiska kallpressade oljor och jag köper inga "färdiga" blandningar.
Rena oljor och så varierar jag och använder den jag känner för.
Ett tips är att inte börja med för många på en gång, mandelolja och jojobaolja är 2 bra oljor att starta med och att ha som huvudingrediens om man vill blanda färdiga oljor. 

Skall även visa före & efter bild! 

Och var inte rädd om du har finnar eller dylikt för om du börjar söka på nätet och läsa andra inspirerande bloggar så kommer du se att de flesta faktiskt haft finnar och oren hy.

hörs igen. 


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar