söndag 3 april 2016

MALTE

Den här helgen har varit riktigt lugn , både jag och J har grejat hemma och hunnit med det mesta.
Ska inte uppdatera med så mycket nu för jag är supertrött men jag ville bara säga hej.

Lillgrabben börjar bli stor nu och det blir bara roligare för varje dag som går!  Han är 6 veckor gammal och jag tycker tiden går lagom fort för jag tar verkligen till vara på varje dag! Han har ändrat sig otroligt mycket utseendemässigt och de flesta säger att han är lik mig nu! (överlycklig såklart) 

Lillsyrran har varit här i natt också och det har varit lika mysigt som det alltid är ! 

Förra året köpte jag en "hjärtan på tråd " och lyckades döda den direkt men jag slängde den aldrig och försökte istället återuppliva den och jag lyckades!! Kolla på bilderna nedan att den tar sig! Det var en envis en för den var verkligen STENDÖD! haha























Godnatt.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar