lördag 23 april 2016

VÅREN

Idag var vi iväg och köpte en Jasminebuske till trädgården! Jag ville så gärna ha något som luktar gott och som fyller det tomma utrymmet i rabatten. Så i morgon skall jag plantera det och hoppas därför på soool! Jag har även spolat av altan med högtryckstvätten så den skall även oljas in i veckan! Skönt med lite olika projekt som tar oss framåt i tiden ;)

Malte är fortfarande samma glada kille och vi tar dagarna som dem kommer!

För ett par veckor sedan beställde jag dessa tightsen till Malte och dem är minst lika mjuka som de övriga plaggen ifrån LIVLY. Dessa beställde jag på babyshop och klickar du HÄR  kommer du direkt till sidan där du kan köpa dem! Jag valde blå men de finns även i beige.



Fick låna syrrans Ergobaby när Malte kom och vi köpte själva till en spädbarnsinsats så att vi direkt kunde börja använda den. Den har kommit till användning många gånger och jag älskar allt med den! Malte sitter bra i den men den är också otroligt skön att bära för både mamma och pappa! 

Vad hade du för hjälpmedel? Bärsjal? Ergobaby ? Babybjörn? 
 Tell me. 








 



2 kommentarer: