tisdag 17 maj 2016

Offentlig blogg.

Att blogga och vara offentlig har både sina för och nackdelar. Jag skriver om det jag känner för och det är upp till den som läser vad den vill göra med informationen. Det finns nog någon som vill prata ner det jag skriver, någon som blir inspirerad,  någon som blir lättad och någon som blir irriterad. Jag personligen skulle aldrig läsa en blogg som gör mig provocerad eller upprörd. Jag vill läsa om saker som jag känner igen och som får mig glad eller tillfreds. Det är några  bloggar som jag läser och som gör mig varm i hjärtat, resten struntar jag i att läsa.

TILLBAKA TILL VERKLIGHETEN.
Malte vill inte sova idag, det händer  mycket i utvecklingen och han utvecklas varje dag. 
Just nu är roligast att "lalla" så högt som möjligt, benen sprattlar i ett och dregglet rinner.
Han älskar en uggla som han fått av kusinen Loke och den är lite svår att greppa men snart så! 
I morgon ska han få vaccination, en spruta i varje lår... Huuuu... Kommer vara jobbigt för både mamma & pappa att se, men som tur är går det över fort.

I veckan skall jag till frissan och klippa av håret. Jag tappar stor tussar och topparna är supertorra, Malte får alltid tag i mitt hår och får med sig stora tussar i handen. Jag är less på det och det kommer klippas kortare. Mycket kortare...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar