torsdag 26 maj 2016

Utveckling

Malte utvecklas i rasande fart och just nu är han inne i en lite kinkig period. Att leka själv och sitta i babysittern fungerar inte riktigt lika bra som det gjort tidigare. Nu vill han vara nära och bara ligga i famnen och kika, han kräver inte att bli underhållen för han är nöjd bara han får ligga i famnen. 
Idag fick jag vila en väldigt lång stund vilket var otroligt skönt och välbehövligt! 

Nu har vi snart ny månad och det känns fantastiskt. Jag har inget emot dåligt väder men jag gillar inte när det är kallt! Om det bara kunde regna och vara varmt samtidigt? ;) 

Jag trivs så himla bra i mitt korta hår! Har inte ångrat mig en sekund att jag klippte av det vilket jag brukar göra de första dagarna , men inte denna gång! Enklare att kamma sig iaf, förut gick det knappt att kamma igenom topparna och skall man ha långt hår är det viktigt att sköta det.

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar