fredag 27 maj 2016

Läsning

Jag skulle så gärna vilja hitta en riktigt bra bok att läsa, jag längtar  efter ny kunskap och att lära mig något nytt. Jag vet inte riktigt vad jag vill lära mig, vadsomhelst vore kul! 
Nu i vuxen ålder ångrar jag att jag inte tog till vara på skoltiden. När jag var i tonåren sade alla att jag kommer ångra det en vacker dag - och det gör jag! MEN som vanligt lyssnade jag inte då, lätt att vara efterklok. Det är ju iofs aldrig försent att ta itu med det och det är vad jag skall göra när jag är klar med mammaledigheten. 
Självhjälpsböcker har jag läst en hel del och det är alltid lika givande och roligt att läsa. Många gånger får jag mig en knäpp på näsan och jag lär mig alltid något nytt. 

I skrivande stund kollar jag på reprisen av prinsens dop som var tidigare idag. Inte så jätteintressant men jag orkar inte sträcka mig efter kontrollen för att byta kanal. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar