måndag 17 augusti 2015

Färger & Babygym

Inredning är ju kul och viktigt för mig men när det kommer till barnrum blir ja såklart kluven! Jag har alltid försökt föreställa mig hur vårt barns rum skall se ut och vad för färger som ska dominera. 
Barn behöver färger helt klart! Min vita inredning hör kanske inte hem i ett barns rum men hur ska det se ut? Jag försöker läsa vilka färger ett barn uppfattar och dras till  men jag hittar inte så mycket. Ett grått babygym? Nää. Det ska vara färg och roliga former! 
Av alla de jag hittat fastnade jag allra mest för det med Paddington på!  
Här är några av mina favoriter.

Det finns ju en hel uppsjö av babygym i alla prisklasser också! De flesta som ja känner har gett mig rådet att vi inte ska köpa något då barnet lika gärna kan ligga på en filt och leka med leksaker. Ganska så sant men jag vill ha ett tror jag... 

Paddington hittar du HÄR
Barpapappa hittar du HÄR
Mumin hittar du HÄR


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar