söndag 2 augusti 2015

Köp och köp

Sedan vi började försöka skaffa barn har jag drömt mig bort och fantiserat om vad jag ska ha för vagn och hur saker och ting skall vara... Det har alltid lockat mig att gräva djupare och intressera mig mer för vad som finns och vad vi ska handla när det är vår tur ! NU ÄR VI DÄR! Wooho. Nu kan jag planera och fantisera utan att vara händelserna i förväg! 

Vagn kommer självklart bli en Emmaljunga! Vi är båda överrens och det känns som en rejäl och stabil vagn som i första taget INTE välter eller är för trång. En stadig vagn med andra ord! 
Kan tänka mig en "lättare" vagn att ha om vi ska typ till IKEA eller liknande men när jag sade det till J frågade han " hur ofta har du tänkt att åka till IKEA så att det är värt att köpa 2 vagnar?" haha. 
Sant. 
Vi nöjer oss med en så länge. 
 Vi har ju inte tänkt köpa vagn är såklart! Men vi spanar och kollar om vi hittar en fin andrahandsvagn och om vi inte gör det får vi köpa en ny.
Vet inte riktigt vad som är lagom att vänta till men vi tänker vänta ett tag till. Tills dess dagdrömmer vi.

 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar