torsdag 5 november 2015

Julpynt

I år kommer vi inte gå "all in" vid jul och fira en massa med paket och ståhej så vi kommer ta det lugnt med nära och kära. Det känns som att det blir mer "riktig" jul nästa år när pojken kommer närvara. Varje högtid har jag tänkt att det fattas något och vid 12slaget varje nyårsafton sedan jag mötte J har jag önskat att vi skulle lyckas och få barn nästkommande år. MEN nyårsafton förra året visste jag inte att det skulle bli som vi önskade!

Lagerhaus har i allafall superfina adventstjärnor som jag blev sugen på att köpa. Det vore fint att ha 3 i matsalen / vardagsrummet, en stjärna i varje fönster. Men jag vet inte.... Jag har ju sagt att vi inte skall gå all in med pyntet ;) Gran skall vi inte ha iaf! Även fast det är riktigt mysigt så orkar jag inte greja med det i år. Inte j heller. Och nu har vi dessutom 3?! katter som kommer roa sig i barrhuset!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar