lördag 21 november 2015

Nyhetsmorgon och julkänslor

Igår fredag somnade jag 21:00 ca och vaknade därmed mycket tidigt i morse. När jag vaknade i natt och J fortfarande var vaken minns jag att jag sade " det känns som att det är snö ute" och sen somnade om. När jag vaknade i morse var det fortfarande mörkt men jag hade enorma julkänslor. Eldade i kaminen, gjorde frukost och startade nyhetsmorgon ( frukost och nyhetsmorgon är ett måste varje morgon) sedan såg jag till min stora glädje att det var massor med frost och ett sagolikt vinterlandskap ute. ÅH vad fint det var.

Frukosten höll på ett par timmar och varje morgon är absolut inte såhär "fancy", bara just idag.

 Hämtade den gamla julbocken i julpyntslådan på vinden (mina svärföräldrars bock) och provade om den passade på byrån. Så ja jag kanske har tjuvstartat julpyntet liiiiiite..... Det julpyntet vi egentligen inte skulle ha. haha

Den blå åkpåsen som är synlig på de nedre bilderna är lillemans. Vi har valt att ha overall + denna som är en kombination av åkpåse + overall. Vi kunde inte bestämma oss och om vi tkr d blir för tok på kallt får vi bunkra upp med filtar och täcken tills vi köpt en mer rejäl åkpåse. 





 









 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar