onsdag 18 november 2015

Vaknar på tok för tidigt

Det händer alltför ofta nu att jag vaknar för tidigt på morgonen. Jag somnar numera i skaplig tid runt 22 och vaknar oftast runt 4 igen. Men jag försöker verkligen ligga kvar och försöka somna om men det går ju aldrig?! Oftast är jag hungrig eller kissnödig så jag måste till slut gå upp...
Så här hemma startar dagen tidigt!

Kroppsolja är jag på jakt efter igen och jag tror nog kanske att det får bli denna från Estelle & Thild. Jag vill ju ha en som återfuktar och som doftar lite godare än de andra ekologiska produkterna. Denna skall enligt beskrivningen lukta litegrann. Så den får jag ta och testa! 
Finns inget härligare än att peela kroppen och ansiktet och sedan tillsätta något riktigt återfuktande och mjukgörande. Lite vardaxlyx!

 "  Vårda och återfukta huden med en sinnlig blandning av näringsrika botaniska oljor. Koppla av och njut av våra inbjudande dofter medan oljan återfuktar huden och lämnar den silkeslen. Blandningen av ekologiska ingredienser ger en strålande lyster. Återställ omedelbart hudens fuktbalans och vårda den för en mjukare, smidigare kropp.
Läckra noter av crème caramel fångas i den här lekfulla doften, där delikat vanilj bildar basen och apelsinblomman livar upp. En lockande konfekt med energisk citrus, sammetslen vanilj och mjuk kola.
Massera på fuktig hud med lätta cirkelrörelser."  / Kicks.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar